Woman | Šljiva – voće koje pomaže s koncentracijom
Woman

Šljiva – voće koje pomaže s koncentracijom

Šljiva – voće koje pomaže s koncentracijom
Šljiva je poznato voće u našim krajevima i dozrijeva upravo u ovom periodu godine. Jedite šljive je će odlično pripremiti organizam za predstojeće hladnije dane, a pomaže i sa koncentracijom…

 

Šljive sadrže idealnu kombinaciju vitamina. Ni jedan vitamin u šljivama nećemo naći u izrazito velikoj količini, ali u kombinaciji se nalaze u omjeru koji je optimalan za organizam. Od vitamina ima najviše beta-karotena (provitamin A), vitamina C, vitamina E, folne kiseline, niacina i vitamina B6, te obilje minerala: prvenstveno kalija, zatim fosfora, kalcija, magnezija, natrija, željeza i bakra. Šljiva sadrži i topljiva dijetetska vlakna (pektin) koja djeluju blagotvorno kod sniženja holesterola u krvi i zatvora.

 

Šljiva najbolje pomaže kod kod psihičkih nemira i poteškoća s koncentracijom. Zbog bogatog sadržaja vitamina B-kompleksa izuzetan je stimulator izmjene ugljikohidrata u organizmu. Pored toga, jača srce i imunitet, čisti organizam te potiče rad jetre.

 

S obzirom da stres izaziva pad razine kalija, što uzrokuje umor organizma, upravo je šljiva lužnato voće bogato kalijem koji je neophodan za održavanje acido-bazne ravnoteže.

 

Najbolje šljive za jesti jesu one koje možete ubrati u svom voćnjaku, ali i one koje možete naći na tržnici ili voćarnici. Kupujte samo one šljive koje vam izgledaju čvrsto i neoštećeno, a čuvati ih možete 2-3 dana u frižideru jer brzo dozrijevaju.

Oprez sa košticama! Uvijek ih vadite i nemojte ih jesti jer sadrži tvari koje mogu osloboditi otrovnu cijanovodičnu kiselinu usljed djelovanja enzima u organizmu.

 

 

(Woman.ba)



Sviđa vam se članak? Dijelite ga!

Unesite komentar

WP-SpamFree by Pole Position Marketing